על אורנג, פרטנר וקצת היסטוריה
בשנת 1997 הכריז משרד התקשורת על הרצון להוסיף חברת סלולר שלישית בישראל, כמתחרה נוספת לשוק שנשלט על ידי פלאפון וסלקום. הזוכה במכרז הייתה חברת פרטנר, שהקימה בשנת 1999 את חברת אורנג – חברת הסלולר השנייה בגודלה בישראל. פרטנר של ימינו לא כוללת רק את חברת אורנג אלא גם את חברת הטלפונים 012smile, כאשר לפרטנר מנויים סך הכל כ-3 מיליון מנויים בישראל, מה שהופך אותה, כאמור, לחברת הסלולר השנייה בגודלה בארץ מבחינת מנויים. כיום, אורנג לא מפעילה רק שירותי סלולר בקידומת 054, אלא גם שירותי טלפון קווי בקידומת 074 ושירות אינטרנט מהיר. אחת המטרות העיקריות של חברה גדולה כל כך, כמו אורנג, היא לשמור על שירות לקוחות יעיל למרות כמות הלקוחות הגדולה ומגוון השירותים הרחב – ואנחנו כאן בכדי לעזור לכם ולעשות סדר בכל המספרים והמוקדים של חברת אורנג.
מהו מספר הטלפון של שירות הלקוחות של אורנג?
מומלץ להכיר 2 טלפונים עיקריים – הראשון בהם הוא 1-800-800-054, שירות הלקוחות הכללי של אורנג, הפועל בימים א'-ה' בין השעות 06:00-19:00 ובימי שישי וערבי חג בשעות 07:00-12:00. המספר הנוסף הוא 1-800-074-074 – שירות תמיכה טכנית בתחומי הטלפוניה הסלולרית, טלפונים קוויים ואינטרנט ביתי. בנוסף, מפעילה אורנג מוקד 24/7 לדיווח על אובדן או גניבת טלפונים.
למידע נוסף לחת גאן – אורנג שירות לקוחות טלפון
לא חייבים להמתין על הקו
ובכל זאת, אם אנחנו לא אוהבים להמתין זמן רב למענה אנושי – לא חייבים לעשות כך. אתר האינטרנט של אורנג מאפשר לכם לנהל ולבצע מעקב אחר החשבון שלכם, לקבל מידע רב אודות השירותים והמסלולים השונים שמציעה החברה, ואף ליצור קשר עם נציג תמיכה במתכונת שיחת און-ליין. כדאי לבדוק האם אתם יכולים לקבל את השירות שנחוץ לכם באתר, ולחסוך זמן המתנה מייגע.