שירותי הקלטת שיחות ואפליקציות ייעודיות יעניקו לכם שורה ארוכה של יתרונות. אם אתם לקוחות פרטיים שרגילים להתנהל מול נותני שירותים בטלפון, תוכלו להשתמש בהקלטה על מנת לתעד שיחות ספציפיות ולוודא שאתם מקבלים מענה לכל הדרישות. אל תסכימו לשמוע התחייבות בעל פה מבלי לגבות אותה בחוזה כתוב, או לחילופין בהקלטה שמורה. החוק בישראל מאפשר לכם להקליט שיחות מהטלפון הנייח והנייד, כל עוד בצד השני יש אדם אחד בלבד. בנוסף, תוכלו להקליט שיחות קבוצתיות אם תעדכנו את חברי הקבוצה על כך מראש.
גם אם אתם עסק, חברה או ארגון, יש הרבה יתרונות שתוכלו לנצל בעזרת הקלטת שיחות. הקלטה היא הדרך הטובה ביותר לנטר שיחות המבוצעות על ידי עובדים מול לקוחות וספקים. אחת לתקופה מסוימת תוכלו להאזין להקלטה כדי להבין איפה העובדים טעו, מה מונע מהם לבצע מכירות או מול איזה סיטואציות הם נדרשים להתמודד. במילים אחרות, חברות ועסקים המנצלים את הכלים המתקדמים של הקלטת שיחות מעניקים לעצמם יתרון מול מתחרים.
איך מבצעים הקלטה מסודרת וקבילה בבית משפט?
יש הרבה דרכים לבצע הקלטת שיחות והכל תלוי בצרכים ובדרישות שלכם. במידה ויש לכם טלפון נייח, תוכלו לבצע הקלטה בעזרת מכשיר חיצוני או שירות הניתן על ידי חברות התקשורת. בטלפון הנייד קל יותר להקליט שיחות באמצעות אפליקציות או תוסף. פונקציה של הקלטה גם מהווה חלק בלתי נפרד ממערכת שימור לקוחות, המותקנת במוקדי מכירות ושירות בארץ ובעולם.
הקלטה קבילה בבית משפט צריכה להתבצע בכפוף להוראות החוק. השתמשו בצורה נכונה באפליקציות להקלטה והתייעצו עם אנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות. נסו לבצע הקלטה ברורה ככל האפשר ושמרו אותה לשימוש יעיל ומהיר במידת הצורך.